Wysyłka

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?

Zamówienia wysyłamy za pomocą uznanych na rynku firm kurierskich GLS oraz InPost.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Kurier dostarcza przesyłkę w ciągu 24h od nadania, w dni robocze.

Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie.


W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu.

Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.

Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?

Koszt wysyłki na terenie Polski jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie.

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?

Istnieje możliwość zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie w firmie.

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie.

Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Paczka jest oklejana taśmą firmową. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?

Na konto e-mail podane podczas rejestracji wysyłane są wiadomości o przyjęciu zamówienia. Od momentu zamówienia dostarczymy paczkę w ciągu 24h od nadania, w dni robocze.

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?

Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon, który jest dowodem zakupu. Możemy również wystawić fakturę VAT zamiast paragonu fiskalnego. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.

Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w eldomagd.pl?

Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:

  • PRZELEW ON-LINE - W tym przypadku operację zabezpiecza również serwis PayU. Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje kotno bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce.
  • ZA POBRANIEM - zapłacisz za przesyłkę przy odbiorze paczki.
  • PRZELEW TRADYCYJNY - Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.

Chciałbym zapłacić za zakupy zrobione w sklepie eldom przelewem, czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe. Można wybrać taki rodzaj płatności i jest on bardzo wygodny szczególnie przy dużych kwotach. Paczka jest wysyłana w momencie gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Następuje to zazwyczaj następnego dnia po zleceniu przelewu.

Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?

Oczywiście, jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym w formularzu zamówienia. Wymagane dane to: Nazwa firmy, adres i NIP.

Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?

Źle wystawioną fakturę należy do nas odesłać wraz z właściwymi danymi bądź skontaktować się telefonicznie. My natychmiast wyślemy poprawioną fakturę.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach eldomagd.pl, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są uaktualniane.

 
Realizacja zamówienia

Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?

Aby móc kupować w eldomagd nie musisz posiadać konta klienta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.

Na czym polega rejestracja w sklepie ELDOM?

Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login oraz hasło.

Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy dostanę je w jednej przesyłce, czy będę musiał płacić dwa razy za przesyłkę?

Zamawiając kilka produktów w oddzielnych zamówieniach można liczyć na czujność naszych pracowników i przesyłkę łączną. Aby tak się stało zamówienie musi jednak być wysłane z tego samego konta. Najlepiej jest skontaktować się z nami i uprzedzić nas o takiej sytuacji lub napisać o tym w komentarzu do zamówienia.

Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co robić w takiej sytuacji?

Jeśli przypadkiem złożyłeś zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, wówczas prosimy o jak najszybszy kontakt z z nami pod adres biuro@eldomagd.pl lub telefonicznie pod numerem 32-43-11-408.

Jak obejrzeć produkt w ELDOMAGD.PL ?

Zrobiliśmy wszystko, żeby jak najdokładniej zaprezentować nasze produkty. Każdy produkt jest fotografowany w kliku ujęciach o bardzo dużej rozdzielczości. Każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie. Oprócz tego towar dokładnie opisujemy i podajemy szczegółowe dane. Jeżeli klient ma wątpliwości lub pytania zawsze może się skontaktować z naszą obsługą e-mailem biuro@eldomagd.pl lub telefonicznie 32-43-11-408.